Blog přestěhován na hanulla.blogspot.cz

neděle 15. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu #6

Nedělní meme pořádané Syki. 

Název: Upírská střední - Prvák

Autor: Douglas Rees
Série: Upírská střední
Nakladatelství: Baronet
Díl: 1.

Anotace:
Upírská střední – Prvák. 
Po prvním dni na nové střední škole Vlad Drakul Cody Elliot zjišťuje, že není vše, jak by mělo být. Ostatní spolužáci jsou nadpřirozeně silní, vyhýbají se slunečnímu světlu a neustále si objednávají krev z místní krevní banky. A když mu nový kamarád ukáže své tesáky, Cody nepotřebuje vědět víc – tyhle děti jsou upíři! Zatímco se Cody snaží zapadnout do této tajuplné komunity a s některými spolužáky se spřátelit, naruší odvěkou izolaci panující mezi lidmi a upíry. Následky – některé vážné, jiné vážně vtipné – na sebe nenechají dlouho čekat.

Moje hodnocení: 

Ben Barnes?? To jako vážně? Jako neberte mě špatně, nic moc proti němu nemám, akorát mi leze na nervy, jak ho furt všichni cpou jako Dimitrije do VA.
Ale todle jako Baronet krapet přepísk, ne? Mlha, tajemnej kluk, ponurá ulička, to už samo o sobě řvě "pozor upír". Jako co se týče obálek, dost často z baronetu nemůžu. To že vykrádají seriály/filmy a na obálky dávají herce mě nepřestává udivovat. Viz. třeba Probuzený milenec od Ward - na obálce je hlavní hrdina seriálu Smallville. Přemýšlím, že o tomhle napíšu samostatnej článek... radši

2 komentáře:

  1. Dyť je to o upírech, tak co se divíš, že obálka řve "pozor, upír"?? Za mě je to jedna z nejlepších obálek, jaké Baronet za poslední roky nabídl. A za to, že je na obálce někdo, koho fanynky série, kterou vydává navíc konkurence, považují za ztělesnění postavy, kterou ve stáji Baronetu nenajdeme, za to přece grafici nemůžou. Podle mě je ten tvůj výkřik o tom, že "to baronet krapet přepísk" dost nespravedlivý.
    Navíc, Bratrstvo vydával Baronet se starým vedením a jinými grafiky. Takže omýlat jejich obálky pořád dokola taky už je dost ohraný.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je to trapné, nemyslím si, že by Ben Barnes měl radost, kdyby věděl, jak jeho fotku zneužívají jen proto, aby se knížka bůhvíjakých kvalit prodávala.

    OdpovědětVymazat